fbpx

הזדמנות ייחודית להשקעת נדל"ן – פרויקט חלקידיקי

חלקידיקי, הוא חבל ארץ טבעי ומופלא שהפך ליעד תיירותי מבוקש ביוון, המציג נוף שובה לב, מעוטר במפרצים ציוריים, חופים מזמינים, יערות אורנים ריחניים ומנזרים עתיקים.

חצי האי חלקידיקי, המהווה כיום גם יעד מבוקש להשקעות נדל"ן, משתרע לתוך הים התכלת האגאי בשלושה מפרצים, כשאחד מהם הוא סיטוניה בו שוכנת העיירה ניקיטי.

ניקיטי היא עיירת חוף מקסימה הלוקחת חלק מחצי האי הגדול חלקידיקי, היא ממוקמת במרכז מקדוניה, במרחק של 90 ק"מ מסלוניקי והיא הפכה מישוב עתיק לאתר נופש תוסס המשמר את המהות ההיסטורית שלו, תושבי המקום פעילים בעיקר בענף התיירות, ייצור שמן זית וגידול דבורים.

Σχέδιο-χωρίς-τίτλο-3
virgin-beach-with-blue-water-near-olympiada-village-halkidiki-greece

ניקיטי מזמינה אתכם לחוות את השילוב המושלם של מסורת ומודרניות, העיירה מאופיינת ברחובותיה הצרים, הבתים המיוחדים שלה ונמל ציורי שבו סירות דייגים ויאכטות יוקרתיות. במרכז העיירה שוכן כפר של בתי אבן על גבעה ובו מוזיאון פולקלור המספר את סיפורי המיתולוגיה וההיסטוריה המקדונית. הסביבה מזמינה לחקור ומציעה מסלולי הליכה לאורך החוף ומסלולים פנימיים המובילים לאתרים היסטוריים כמו שרידי כנסיית סנט סופרוניוס המתהדרת בעמודי שיש וברצפת פסיפס. הנוף שמסביב לעיירה מעוטר במטעי זיתים ויערות אורנים, היוצרים תפאורה שלווה וקסומה. ניקיטי ידועה בחופים היפים שלה, כמו חוף ניקיטי ואיי יאניס, שם נהנים מנופים עוצרי נשימה, מי הטורקיז והחופים החוליים הופכים את ניקיטי ליעד פופולרי ומבוקש.

האווירה התוססת מציבה את ניקיטי כיעד רב פנים, המציע ברים ודיסקוטקים על החוף וחיי לילה שמחים, שם גם נמצא מפרץ טורנאוס הידוע לחובבי שיט וצלילה וכמובן ביוון כמו ביוון הקולינריה מגוונת, החל מטברנות יווניות מסורתיות ועד למסעדות קוסמופוליטיות. העיירה מארחת גם אירועי תרבות ופסטיבלים, המספקים הזדמנות למבקרים לחוות את התרבות המקומית התוססת.

למה דווקא יוון?

יוון-ישראל, הכוח המניע מאחורי פרויקט חלקידיקי מדגישה את היתרונות האסטרטגיים של השקעה ביוון: "אמנת המס של ישראל עם יוון מבטיחה רווחים פטורים ממס, מיסים מופחתים ועלויות תחזוקה נמוכות, המספקים יתרון משמעותי על פני אפשרויות השקעה אחרות

 זה הופך את הפרויקט לבחירה מושכת עבור משקיעים נבונים המחפשים רווחים לטווח ארוך.

המודל העסקי, המבוסס על חדשנות וקדמה, הוביל לרכישת עשרות דירות ונכסים בערים שונות. עם תחילת המשבר הכלכלי ביוון, החברה זיהתה הזדמנויות ורכשה נכסים במגוון יעדים מבוקשים כאשר "חלקידיקי" הוא אחד מהם. פעולה זו מצאה ביטוי לא רק ברווח נאה, אלא גם במיזוג חברתי עם הקהל המקומי.

יקיר נגר, מנכ"ל יוון ישראל

על הרצועה המרכזית של חלקידיקי, בעיירה הקסומה ניקיטי שוכן פרויקט יוקרתי חדש שנרקם בידיהם של מהנדסים, אדריכלים ומעצבי פנים מובילים ביוון. חברת יוון-ישראל הביאה את מיזם הנדל"ן למשקיעים ישראלים ופתחה הזדמנות אטרקטיבית להשקעה בנדל"ן ביוון. פרויקט חלקידיקי כולל ארבעה מתחמים, בכל מתחם מספר דירות פאר מעוצבות בקפידה, בסטנדרט גמר גבוה מאוד, המציעות מרחבי השקעה חדשניים וייחודיים. העיצוב והפיתוח של כל מתחם נעשו מתוך כוונה לשילוב הרמוני של הבתים עם התאורה והאוורור הנכונים בנוף הגיאוגרפי הקיים.

בריכת הזיתים

מתחם המגורים היוקרתי "בריכת הזיתים" מורכב משמונה בתי מגורים.

זיתים 08

מתחם המגורים "זיתים  08 " מורכב משני מבנים נפרדים ובתוכם שמונה בתי מגורים.

זיתים 13

מתחם המגורים "זיתים 13" מורכב משלושה מבנים נפרדים ובתוכם שלושה עשר בתי מגורים.

זיתים 05

מתחם המגורים "זיתים 05" מורכב חמישה5 בתי מגורים.

.

רוצים להתחיל?

השאירו פרטים

דילוג לתוכן