fbpx

הזדמנות ייחודית להשקעת נדל"ן בסלוניקי - פרויקט ונילה בוטיק

על הציר המרכזי של סלוניקי, באזור קסום שבו מתחברים היסטוריה, יופי ותרבות, שוכן פרויקט היוקרה "Vanilla Boutique", מיזם נדל"ן של חברת יוון-ישראל המציע הזדמנות ייחודית להשקעה בנדל"ן. הפרויקט ממוקם בלב סלוניקי, מרחק 600 מטר מטיילת החוף של סלוניקי, כ 350 מ׳ מרובע הבילויים ״לדדיקא״ וכ 750 מ׳ מכיכר ארסיטוטלס המפורסמת במרכז העיר, ללא ספק אזור שוקק חיים ותרבות. בפרויקט מבחר דירות יוקרתיות להשקעה באפיקים עם תשואה מתמדת והטבות מס שהובילו ישראלים רבים להשקיע בתבונה.

סלוניקי היא אחת מהערים היפות והמרתקות של יוון, השוכנת בחבל ארץ הצפוני ומזמינה לחוויה של היסטוריה, יופי ותרבות עשירה. סלוניקי אינה רק עיר, אלא גם מרכז מסחרי ועסקי מוביל באזור, המציע מגוון אטרקציות, בתי קפה וחנויות מובחרות המשדרות אופי ייחודי וחוויית קניות יוצאת דופן, באווירה שוקקת חיים של סטודנטים ותיירים. 

החובבים של קיפלינג ימצאו בעיר תיקים ואביזרים יומיומיים בעיצוב נוח וצבעוני ומי שמחפש יצירתיות וסטייל, מוזמן לבקר בחנויות מנגו, זארה, גאפ, דיזל ועוד, המציעות מגוון רחב של נעליים, בגדים ואביזרים בעיצובים מדהימים.

בנוסף, בכיכר אריסטוטלוס הידועה כמקום פעיל ותוסס, תמצאו מגוון מסעדות, בתי קפה וברים שייחשפו אתכם לטעם המקומי ולאווירה המרתקת של העיר.  

למה דווקא יוון?

יוון-ישראל, הכוח המניע מאחורי פרויקט "ונילה" מדגישה את היתרונות האסטרטגיים של השקעה ביוון. אמנת המס של ישראל עם יוון מבטיחה רווחים פטורים ממס, מיסים מופחתים ועלויות תחזוקה נמוכות, המספקים יתרון משמעותי על פני אפשרויות השקעה אחרות.

זה הופך את פרויקט Vanilla Boutique לבחירה מושכת עבור משקיעים נבונים המחפשים רווחים לטווח ארוך.

"המודל העסקי, המבוסס על חידוש והתקדמות, הוביל לרכישת עשרות דירות ונכסים בערים שונות. עם תחילת המשבר הכלכלי ביוון, החברה זיהתה הזדמנויות ורכשה נכסים בעיר סלוניקי, בקרבה ללב ולמרכזי הקניות. פעולה זו מצאה ביטוי לא רק ברווח נאה, אלא גם במיזוג חברתי ובהתחייבות לקהל המקומי, למשל, שיפוצים שנעשים על ידי קבלן מקומי, יוצרים יחסים חזקים עם המקומיים ושומרים על איכות גבוהה".

יקיר נגר, מנכ"ל יוון ישראל

למידע נוסף

השאירו פרטים

פרויקט Vanilla Boutique כולל תשע דירות, כאשר ארבע מתוכן כבר נמכרו בפריסייל!!

דירות פאר מעוצבות בקפידה, בסטנדרט גמר גבוה מאוד, המציעות שילוב של נוחות ומגורים יוקרתיים במרכז העניינים. כל הדירות שנרכשו הושכרו וכבר מחזירות את ההשקעה מידי חודש.

דירה מספר 1 - דירת חדר - נמכרה!!

דירה מספר 7 - דירת חדר - נמכרה!!

דירה מספר 8 - דירת 2 חדרים - נמכרה!!

דירה מספר 9 - דירת 2 חדרים - נמכרה!!

יווןישראל היא חברת המקדמת יזמות והשקעות נדל"ן באמצעות יחס אישי ומודל עסקי חכם, המבוסס על ייזום פרויקטים, אסטרטגיות מימון וניהול משא ומתן בינלאומי. החברה אינה רק חברת השקעות בנדל"ן, אלא חברה יזמית שסוללת דרך לישראלים המעוניינים להיכנס לשוק הנדל״ן הפרטי והמלונאי ביוון.

בעיצומם של האתגרים הכלכליים ביוון בשנים האחרונות, אנו תופסים את שוק ההשקעות בנדל"ן כהזדמנות פז למשקיעים נבונים, השפל הכלכלי במדינה הוביל למצב חסר תקדים של ירידת ערך הממצב את יוון כיעד אטרקטיבי להשקעות נדל"ן משתלמות.

באמצעות ייזום פרויקטים הן בסקטור הפרטי והן בסקטור המסחרי/מלונאי, החברה מציעה הזדמנויות השקעה חדשות ושירותי ניהול יוצאי דופן, יוצרת ערך מוסף ומספקת פתרונות מותאמים אישית ללקוחותיה.

הקשר הקרוב עם קהל המשקיעים והיכולת להביא מידע רלוונטי מהיר, מאפשרים ליוון-ישראל להיות מקור יציב של הזדמנויות השקעה מוצלחות בנדל"ן ביוון.

רוצים גם ליהנות מתשואה וגם מדירה שתשרת אתכם בחופשה הקרובה?

עשרות ישראלים כבר עשו את זה, הדרך נסללה והיא מבטיחה ומשתלמת, לכם נותר רק להחליט שאתם רוצים דירה יוקרתית ביוון ולנווט את ההשקעה שלכם נכון.

למידע נוסף

השאירו פרטים

דילוג לתוכן